04:02 uur 31-05-2019

“Born to Lead”: TCL start naamgevingsactie voor de “TCL Player of The Game” trofee voor het FIBA-wereldkampioenschap basketbal 2019

PEKING–(BUSINESS WIRE)– Het FIBA-wereldkampioenschap basketbal 2019, het 18e wereldkampioenschap, wordt van 31 augustus 2019 tot 15 september 2019 gehouden in Peking, Guangzhou, Nanjing, Shanghai, Wuhan, Shenzhen, Foshan en Dongguan. Dit jaar nemen voor het eerst 32 teams deel.

Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: https://www.businesswire.com/news/home/20190530005949/nl/

(Photo: Business Wire)

(Photo: Business Wire)

Nu het evenement naderbij komt, hebben TCL en de FIBA op 23 mei het ontwerp bekendgemaakt van de “TCL Player of The Game” trofee, speciaal door TCL in het leven geroepen voor het wereldkampioenschap basketbal 2019 van de FIBA, en tegelijkertijd een naamgevingsactie gestart voor de trofee. Als Chinese onderneming die al het langst betrokken is bij het basketbalproject, heeft TCL de ontwikkeling van het basketbal ondersteunt sinds de transformatie van het merk in 2009. Het bedrijf heeft met veel succes het Chinese mannenteam en de CBA-league ondersteund en werd in 2018 officieel wereldwijd partner van de FIBA.

Het wereldkampioenschap basketbal is het eerste internationale basketbalevenement dat in China wordt gehouden en heeft veel internationale aandacht getrokken. De sterspeler die de “Player of The Game” trofee wint, zal in het middelpunt van de belangstelling staan tijdens het toernooi. TCL is in het bezit van het naamgevingsrecht voor de “Player of The Game” trofee en is verantwoordelijk voor het ontwerpen en maken van de trofee. TCL Industrial Design Centre heeft als missie het integreren van de essentie van Chinese cultuur in de geest van het internationale basketbal, en de Chinese interpretatie en opvatting van de basketbalcultuur te tonen aan de wereld.

Het kernelement van het logo van het FIBA-wereldkampioenschap basketbal 2019 is gebaseerd op de schmink van de Peking Opera. TCL Industrial Design Centre heeft zich laten inspireren op het wapen van het kostuum van de strijder uit de Peking Opera, als symbool van strijd en vechtlust. TCL hoopt met het unieke ontwerp van de trofee uiting te geven aan de leiderschapsgeest van “Born to Lead” en aan de moed en de wil om te winnen van de spelers, als weerspiegeling van de geest van het merk en de cultuur van TCL.

De naamgevingsactie voor de “Player of The Game” trofee is officieel van start gegaan op 23 mei. Welkom bij het officiële Weibo- en WeChat-kanaal van TCL “The Creative Life”, en druk uw stempel op dit wereldkampioenschap!

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

Contacts

TCL Corporation
David Andrew
davidandrew@foxmail.com

Check out our twitter: @NewsNovumpr