10:00 uur 27-02-2019

Persado en Emarsys kondigen strategische samenwerking aan om marketeers naadloze, datagestuurde creativiteits- en campagneautomatisering te bieden, wat Happy Socks een gemiddelde toename van 37 procent in klikratio opleverde

Gezamenlijke klanten krijgen toegang tot Persado’s AI-gedreven taalanalyse en Emarsys’ bedrijfstakspecifieke marketingoplossingen

NEW YORK & LONDEN–(BUSINESS WIRE)– Persado, de leider in het gebruik van AI om de best presterende creativiteit te genereren met de kracht van woorden, kondigde vandaag een strategische samenwerking aan met Emarsys, het enige marktplatform dat kennis heeft van uw bedrijfstak. Door de integratie wordt Persado’s revolutionaire platform voor het genereren van schaalbare, datagestuurde creativiteit gecombineerd met Emarsys’ ongeëvenaarde gebruiksklare marketingoplossingen die bijdragen aan winstgevende opbrengstengroei door slimmere acquisitie.

De samengevoegde klanten van Persado en Emarsys zullen nu in staat zijn om in enkele minuten hun marketingcampagnes te genereren, te testen en om te zetten – een fractie van de tijd die een traditionele opzet in beslag neemt. Met de gezamenlijke API stromen campagneresultaten naadloos terug naar Persado, waar klanten toegang krijgen tot kwantitatieve en kwalitatieve analyse van variabelen die de prestaties beïnvloeden.

Happy Socks, een internationaal toonaangevend en modieus merk, nam Persado en Emarsys in de arm om zichzelf te differentiëren op de dag met de zwaarste concurrentie van het jaar, Black Friday. Samen voerden de partners een succesvolle campagne die sterke resultaten opleverde en bijdroeg aan het succesvol betrekken van klanten bij Happy Socks.

“Deze integratie is enorm spannend, omdat de technologie van zowel Persado als Emarsys cruciaal is voor het stimuleren van succes. Emarsys geeft ons de vrijheid om campagnes gemakkelijk op te zetten en te testen en Persado helpt ons bij het versterken van onze boodschappen door perfecte taal te genereren en de prestaties en relevantie van onze content te verbeteren”, zei Marc Verschueren, directeur online marketing en sales van Happy Socks. “Na onze recente Black Friday-campagne zagen we een toename van gemiddeld 21 procent in openingsratio en een toename van gemiddeld 37 procent in klikratio. Met deze technologieën kunnen we uitblinken door meer risico te nemen en anders te denken, en dat alles zonder ons zorgen te maken dat we de plank misslaan.”

“Vandaag de dag worden CMO’s gebombardeerd met oplossingen die verklaren dat ze het rendement op investeringen (ROI) versterken, dus het herkennen van de technologieën en het aanbod dat echte waarde biedt is steeds moeilijker geworden. Marketingteams hebben producten nodig die op intelligente wijze resultaat boeken en de kloof tussen doelen en resultaten kunnen sluiten”, zei Assaf Baciu, mede-oprichter en SVP product en techniek van Persado. “Met deze samenwerking voegen we onze kracht in automatisering, AI-gedreven voorspellingsinzichten en analyse samen om mathematische zekerheid te bieden bij de ontwikkeling van creativiteit en het elimineren van lasten. We zijn zeer verheugd met de samenwerking, waarmee marketeers het vertrouwen kunnen krijgen dat ze verdienen.”

“We weten dat slechte pogingen tot aangepaste communicatie slecht worden ontvangen door de klanten. Marketeers vertrouwen daarom op slimme technologie om communicatie op verschillende kanalen geschaald en vaak in realtime te automatiseren en te personaliseren”, zei Dave Littlechild, algemeen directeur samenwerkingen en allianties van Emarsys. “Deze samenwerking helpt ons bij het overbruggen van het hiaat in technologieacceptatie dat zich tussen de marketeer en zijn of haar mogelijkheden tot winstgevende opbrengstengroei bevindt. We zijn verheugd en kijken uit naar een toekomst als partners.”

De integratie van Persado in Emarsys is afgerond en nu beschikbaar voor klanten. Bezoek persado.com en emarsys.com voor meer informatie.

Over Persado

Persado vindt creatieve digitale marketing opnieuw uit door de toepassing van wiskundige zekerheid in de boodschap, het DNA-fundament van marketing. Door de kracht van woorden te ontsluiten, benutten bedrijven elk digitaal marketingmoment, ervaren ze ingrijpende nieuwe niveaus van merkbetrokkenheid en opbrengstenprestaties. CMO’s van ’s werelds meest waardevolle merken vertrouwen op Persado om op een ingrijpende, nieuwe wijze te genereren, door middel van de kracht van intelligente automatisering, AI en vooruitgang in taalwetenschap om de kracht van woorden te ontsluiten en klanten emotioneel te betrekken, één voor één, moment voor moment geschaald.

De boodschappenmachine (Message Machine) van Persado maakt gebruik van verfijnde AI, datawetenschap, computerlinguïstiek en machinaal leren om de perfecte boodschap voor elke campagne te genereren aan de hand van ’s werelds meest geavanceerde kennisbasis voor marketingtaal, met meer dan een miljoen getagde en beoordeelde woorden en zinnen. Marketeers bereiken volledige zichtbaarheid met kwantificeerbare resultaten en datagestuurde inzichten om de trends en emotionele taal te herkennen waarmee elk moment in het klanttraject wordt benut en de marketingboodschap altijd de stem van het merk versterkt.

Bezoek persado.com voor meer informatie over Persado of het plannen van een demo en volg Persado op Twitter.

Over Emarsys

Emarsys is het grootste onafhankelijke marketingplatformbedrijf ter wereld. Het bedrijf biedt bedrijven die hun klanten willen bereiken omzetbare intelligentie, waarbij machinaal leren en datawetenschap worden gecombineerd met echte personalisatie en het op de meest effectieve wijze bereiken van klanten via meerdere kanalen, waarbij betrokkenheid en resultaten worden gemaximaliseerd. Met meer dan 800 medewerkers op 15 wereldwijde kantoorlocaties bedient Emarsys meer dan 2.300 klanten in 140 landen. Elke maand verstuurt Emarsys meer dan zeven miljard boodschappen waarmee klanten hun opbrengsten en rendement op investeringen (ROI) kunnen verhogen. Bezoek emarsys.com voor meer informatie over Emarsys.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

Contacts

LaunchSquad voor Persado
persado@launchsquad.com

Natalie Homer, algemeen PR-manager van Emarsys
natalie.homer@emarsys.com

Check out our twitter: @NewsNovumpr