09:00 uur 08-01-2019

ZeroChaos wordt Workforce Logiq

Nieuwe merknaam sluit aan bij missie en investeringen van het bedrijf om de manier waarop organisaties talent werven te veranderen

ORLANDO, Fla. & AMSTERDAM–(BUSINESS WIRE)– ZeroChaos, wereldwijd aanbieder van personeelsmanagementoplossingen, heet vanaf nu Workforce Logiq™. De naamsverandering markeert de nieuwe missie van het bedrijf om kennis, innovatie en inzicht te delen, die organisaties in staat stelt de manier waarop zij talent binnenhalen te veranderen.

“De naam ZeroChaos is de afgelopen twintig jaar van grote waarde gebleken voor onze klanten”, zegt Jim Burke, CEO van Workforce Logiq. “Omdat organisaties steeds hogere eisen stellen aan het beheer, de prestatie en de financiële controle over hun wereldwijde personeelsbestand en talent supply chains, draagt Workforce Logiq als merknaam onze toegevoegde waarde beter uit. Het draait namelijk om het combineren van menselijke en datagedreven informatie, waardoor personeelsmanagement eenvoudiger wordt voor de HR- en inkoopafdeling.”

De oplossingen van Workforce Logiq, waaronder Managed Service Provider (MSP)-, Vendor Management System (VMS)- en Recruitment Process Outsourcing (RPO)-programma’s, voorzien HR en inkoop van meer kennis en inzicht waarmee het wereldwijde personeelsbestand met vertrouwen beheerd kan worden, bedrijfsresultaten verbeterd worden en groei wordt gestimuleerd.

De nieuwe tagline, Intelligence at Work™, en het nieuwe logo staan voor Workforce Logiq’s ‘IQ’: de focus op business intelligence, AI-gedreven innovatie en geavanceerde recruitmentmodellen die klanten de mogelijkheid biedt om wereldwijd talent aan te trekken en te behouden voordat hun concurrenten dat doen.

Met ondersteuning van de The Carlyle Group, wereldwijd aanbieder van alternative asset managementtoepassingen, werd Workforce Logiq in 1999 opgericht als ZeroChaos. Inmiddels is het bedrijf actief in 50 landen en heeft het meer dan 1.000 werknemers in dienst.

“Personeel is het belangrijkste onderdeel van iedere organisatie. Het vinden, werven en beheren van talent is nog nooit zo bepalend geweest voor het succes van organisaties”, zegt Cam Dyer, Workforce Logiq board member en Managing Director en Co-Head van de Global Technology, Media and Telecommunications (TMT) groep van The Carlyle Group.

Julius Genachowski, Workforce Logiq board member, Carlyle Group Managing Director en voormalig Chairman van de Federal Communications Commission, voegt toe: “Na twintig succesvolle jaren beschikt het Workforce Logiq-team over de expertise die klanten nodig hebben en is het een belangrijke aanjager van innovatie en transformatie in personeelsmanagement.”

Lees meer over Workforce Logiq en haar missie, team en oplossingen op www.workforcelogiq.com.

Bekijk onze laatste video, “Listening In – An Unexpected Conversation.”

Over Workforce Logiq

Workforce Logiq — wereldwijd aanbieder van personeelsmanagementoplossingen — ondersteunt organisaties bij het vinden van talent om te kunnen groeien. Met klanten in vijftig landen biedt Workforce Logiq ondersteuning door expertise, real-time analytics en bekroonde technologieën, waaronder Managed Service Provider (MSP)-, Vendor Management System (VMS)- en Recruitment Process Outsourcing (RPO)-oplossingen. Klanten worden ondersteund in een beter beheer, performance en financiële controle van hun talent supply chains. Dankzij de meer dan duizend experts die werkzaam zijn bij Workforce Logiq onderhoudt het bedrijf relaties met meer dan 15.000 afnemers van hun diensten, goed voor $3 miljard wereldwijd. Het hoofdkantoor van Workforce Logiq is gevestigd in Orlando, Florida. Het Europese hoofdkantoor bevindt zich in Stockholm, Zweden. Na eerder geopereerd te hebben onder de naam ZeroChaos, werd het bedrijf in januari 2019 hernoemd naar Workforce Logiq. Bezoek voor meer informatie www.workforcelogiq.com of volg ons via @WorkforceLogiq op Twitter of Workforce Logiq op LinkedIn.

Contacts

Kate Bachman
Corporate Ink for Workforce Logiq
Workforcelogiq@corporateink.com
617.969.9192 ext. 111