16:22 uur 29-09-2017

Calvin Klein, Inc. kondigt de opening aan van multibrand lifestyle winkels in Shanghai en Düsseldorf

NEW YORK–(BUSINESS WIRE)– Calvin Klein, Inc., een volledige dochteronderneming van PVH Corp. [NYSE: PVH], heeft vandaag de opening aangekondigd van nieuwe multibrand lifestyle winkels van CALVIN KLEIN in Shanghai, China en Düsseldorf, Duitsland. Elke winkel is een vlaggenschip en bevat de nieuwste retailontwerpconcepten van het merk.

Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: http://www.businesswire.com/news/home/20170928006397/nl/

CALVIN KLEIN Multi-Brand Lifestyle Store, Düsseldorf, Germany (Photo: © 2017 Huy Nguyen)CALVIN KLEIN Multi-Brand Lifestyle Store, Düsseldorf, Germany (Photo: © 2017 Huy Nguyen)

De meer dan 550 vierkante meter, twee verdiepingen tellende winkel in Shanghai is gevestigd in Raffles City en biedt kleding en accessoires van CK Calvin KleinCALVIN KLEIN JEANSCALVIN KLEIN UNDERWEAR en CALVIN KLEIN PERFORMANCE voor mannen en vrouwen. De nieuwe winkel in Düsseldorf is gelegen aan de Königsallee Boulevard en bestaat uit drie verdiepingen en meer dan 325 vierkante meter, en biedt sportkleding en accessoires van Calvin Klein, CALVIN KLEIN JEANSCALVIN KLEIN UNDERWEAR en CALVIN KLEIN SWIMWEAR voor mannen en vrouwen.

Het nieuwe ontwerpconcept voor elk van deze retaillocaties communiceert de minimale, moderne esthetiek van het merk met een frisse toevoeging van kleurrijke en overvloedige materialen om de consumentenervaring te verbeteren. Levendige kobaltblauwe gordijnen omlijsten de ingang, terwijl geometrisch gevormde weelderige tapijten in zacht roze zorgen voor een luxe sfeer en een contrast met het grijze beton. In de gehele winkel wordt stof van Kvadrat/Raf Simons gebruikt, evenals Utrecht-stoelen van Gerrit Thomas Rietveld, die gedistribueerd worden door Cassina. Extra grote uitgesneden silhouetbeelden van modellen in de nieuwste stijlen van het merk hangen aan het plafond en grenzen zo ruimtes af en communiceren het productverhaal van de winkel.

Digitale technologie wordt ook gebruikt in de winkels, waardoor de consument de kans krijgt om actief deel te nemen aan een persoonlijke winkelervaring en in contact te komen met de producten en het merk op nieuwe, unieke manieren. Interactieve video- en geleidewanden voor denim fits zorgen ervoor dat consumenten artikelen kunnen bekijken die voorkomen in de actuele campagne van het merk en selecties kunnen maken om in de winkel uit te proberen. In de vestiging van Shanghai nodigt een interactieve videotafel de consument uit om het merk diepgaander te leren kennen via kranten, tijdschriften en online artikelen over het merk, belangrijke mijlpalen, video’s over defilés en recente gebeurtenissen, evenals de officiële socialemediaplatforms van het merk.

“Onze nieuwe vlaggenschipwinkels in Shanghai en Düsseldorf vormen CALVIN KLEIN’s inzet voor een sterke consumentenervaring, technologische innovatie en ongeëvenaarde merkwaarde voor ons wereldwijde publiek,” stelde Steve Shiffman, Chief Executive Officer, Calvin Klein, Inc. “Terwijl we ons blijven concentreren op het uitbreiden van de wereldwijde voetafdruk van CALVIN KLEIN, is het ons doel om te zorgen voor de beste retailervaring op de belangrijkste markten en winkelbestemmingen over de hele wereld.”

CALVIN KLEIN is een wereldwijd lifestylemerk dat symbool staat voor gedurfde, progressieve idealen en een verleidelijke en vaak minimale esthetiek. We proberen ons publiek in vervoering te brengen en te inspireren met behulp van provocerende beelden en opvallende ontwerpen om de zintuigen te prikkelen.

Het bedrijf werd opgericht in 1968 door Calvin Klein en zijn zakenpartner Barry Schwartz. We hebben onze reputatie opgebouwd als een leider in de Amerikaanse mode door middel van onze zuivere esthetiek en innovatieve ontwerpen. De wereldwijde retailverkoop van de merkproducten van CALVIN KLEIN overschreed $ 8 miljard in 2016 en de producten werden gedistribueerd in meer dan 110 landen. CALVIN KLEIN heeft wereldwijd meer dan 10.000 medewerkers. Wij werden in 2003 verworven door PVH Corp.

Met een geschiedenis die meer dan 135 jaar teruggaat, heeft PVH uitmuntend werk verricht bij het laten groeien van merken en bedrijven met een rijk Amerikaans erfgoed, en werd het zo een van de grootste kledingbedrijven ter wereld. We hebben meer dan 35.000 medewerkers die actief zijn in meer dan 40 landen, met een jaarlijkse omzet van meer dan $ 8 miljard. We zijn de eigenaar van de iconische merken CALVINKLEINTOMMYHILFIGERVanHeusenIZODARROWSpeedo*, Warner’sOlga en True&Co. en verkopen een verscheidenheid van goederen onder deze en andere nationaal en internationaal bekende merken die we in beheer of gelicentieerd hebben.

*Het merk Speedo is tot in het oneindige gelicentieerd voor Noord-Amerika en het Caribisch gebied van Speedo International, Limited.

TEKSTEIGENAAR: CALVIN KLEIN

BEELDEIGENAAR – SHANGHAI: © 2017 Andy Shen

BEELDEIGENAAR – DÜSSELDORF: © 2017 Huy Nguyen

SOCIALE MEDIA: facebook.com/calvinkleincalvinklein.tumblr.comgoogle.com/+calvinkleinyoutube.com/calvinkleintwitter.com/calvinklein;instagram.com/calvinkleinpinterest.com/calvinklein
snapchat: calvinklein
brand handle: @calvinklein

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

Contacts

Calvin Klein, Inc.
Alexandra Wagner, 212-292-9794
SVP, Corporate Communications
alexandrawagner@ck.com
of
Amanda Peña, 212-292-9223
Director, Corporate Communications
amandapena@ck.com

Check out our twitter: @NewsNovumpr