10:18 uur 20-07-2016

8×8 breidt internationale voetafdruk uit met investeringen in Europa, Azië-Pacific en LATAM voor de ondersteuning van klantgroei voor het middensegment en ondernemingen.

SAN JOSE, Calif.–(BUSINESS WIRE)– 8×8, Inc. (Nasdaq:EGHT), de toonaangevende leverancier van wereldwijde Enterprise Communications as a Service (ECaaS), heeft vandaag aangekondigd dat het bedrijf de internationale voetafdruk gaat vergroten met nieuwe investeringen in Europa, Azië-Pacific en Latijns-Amerika (LATAM) als ondersteuning voor een groeiende vraag van wereldwijde en gedistribueerde klanten uit het middensegment en ondernemingen. Dit is inclusief de toevoeging van drie nieuwe datacenters in Singapore, Nederland en Brazilië; volledige lokalisatiecapaciteiten (eindgebruikerapplicatie en portallokalisatie) voor zes extra talen: Frans (twee dialecten), Duits, Nederlands, Spaans, Italiaans en Portugees; en nieuwe ondersteuningscentra in de Filipijnen en Roemenië leveren 24 x 7 volg-de-zon-ondersteuning.

Dankzij deze uitbreiding komt het totaal van 8×8 op 12 datacenters in acht regio’s wereldwijd en wordt het een van de eerste wereldwijde cloudcommunicatieleveranciers in LATAM. Vanuit het perspectief van lokalisatie ondersteunt 8×8 een totaal van 13 talen naast het Engels, voor de desktop interactive voice response (IVR)-diensten aan het einde van dit kalenderjaar, inclusief Japans. Het bedrijf versterkt ook het wereldwijde klantsuccesnetwerk in de Verenigde Staten en het Verenigd Koninkrijk dankzij de nieuwe ondersteuningscentra in de Filipijnen en Roemenië, waardoor het totale aantal centra naar zeven stijgt. Daarnaast gaat 8×8 door met het maken van sleutelinvesteringen in technologie, servicekwaliteit, beveiliging en betrouwbaarheid voor de ondersteuning van klanten.

“Onze klanten uit het middensegment en ondernemingen eisen de hoogste servicekwaliteit met minimale vertraging wereldwijd,” zei Bryan Martin, voorzitter en CTO van 8×8. “Deze nieuwe investeringen die wij doen, zorgen voor een verbetering van onze internationale voetafdruk en om ons beter in staat te stellen om de wereldwijde en regionale inspanningen van onze klanten te ondersteunen. Zo stellen we hen in staat om in de buurt van hun data te blijven, en geven we hun lokale taalcapaciteiten en volg-de-zon-ondersteuning”.

Global Reach Network®

De drie nieuwe datacenters die vandaag zijn aangekondigd, Singapore, Amsterdam en Rio de Janeiro (doel beschikbaarheid herfst 2016), bouwen voort op het bestaande wereldwijde bereik van 8×8 in de VS, het VK, Hong Kong, Australië en Canada. Met klanten die wereldwijd opereren in 114 landen heeft 8×8 momenteel 27 internationale telefoonproviders, nood-beldiensten in 21 landen, lokale telefoonnummers in 83 landen, gratis internationale nummers in 122 landen en twee wereldwijde en 15 regionale end-point distributeurs. 8×8 levert een wereldwijde kern-belflow-verwerkingsuptime van 99,997%. Het bedrijf is de eerste cloudcommunicatieleverancier voor een end-to-end SLA voor zowel uptime als geluidskwaliteit over het publieke internet, waardoor een mean opinion score (MOS) voor geluidskwaliteit van 3,5 of hoger kan worden gegarandeerd.

8×8 heeft ook zwaar geïnvesteerd in beveiliging en naleving wereldwijd. In de VS is dit inclusief FISMA (Federal Information Security Management Act) en HIPAA (Health Insurance Portability and Accountability Act); en in het VK, ATO (Authority to Operate), wat valt onder de hoogste beveiligingsniveaus en nalevingscertificatie in het land. Andere certificatie omvat ISO/IEC 27001:2013, ISO/IEC 9001:2015 en Cyber Essentials plus, PCI-DSS en de Customer Proprietary Network Information-standaard (CPNI) van het FCC. 8×8 is ook in naleving van EU/EEA Privacy Shield zodra dit op 1 augustus 2016 van kracht wordt.

Lokalisatie

Naast volledige lokalisatiecapaciteiten voor de vandaag aangekondigde zes nieuwe talen, Frans (Europees en Canadees dialect momenteel beschikbaar), Duits, Nederlands en Spaans (doelstelling herfst 2016), en Italiaans en Portugees (doelstelling winter 2016), ondersteunt 8×8 momenteel Engels (VS-, VK- en AUS-versie). Het bedrijf biedt nu ook gelokaliseerde desktop IVR-diensten in 7 talen naast Engels, met nog eens 6 geplande talen voor dit kalenderjaar.

Klant- en technische ondersteuning

De data die vandaag zijn aangekondigd waarop de twee nieuwe ondersteuningscentra live gaan, zijn als volgt: Manilla, Filipijnen (doelstelling herfst 2016) en Cluj, Roemenië (doelstelling winter 2016). 8×8 heeft een aanpak voor de volledige levensduur van klantsucces en is betrokken bij klanten vanaf onboarding tot implementatie tot training en ondersteuning, en nog verder, waardoor de gebruikers van klanten op grotere schaal gebruik gaan maken van 8×8-technologieën om extra productiviteit en maximale ROI te bewerkstelligen. Klanten krijgen ook directe toegang tot 8×8-diensten via de bedrijfswebsite en krijgen technische ondersteuning via meerdere kanalen (telefoon, chat, internet en e-mail).

Om meer te weten te komen over globalisatie, lees het 8×8-blog: The March to True Globalization.

Over 8×8, Inc.

8×8, INC. (NASDAQ:EGHT) is de vertrouwde leverancier van veilige en betrouwbare zakelijke cloudcommunicatieoplossingen voor meer dan 45.000 bedrijven die wereldwijd opereren in meer dan 100 landen in zes continenten. 8×8 direct te gebruiken cloudoplossingen vervangen traditionele PBX-hardware en softwaregebaseerde systemen op locatie met een flexibel en schaalbaar Software as a Service (SaaS)-alternatief, inclusief zakelijke cloudtelefoondienst, contactcentrumoplossingen en conferencing. Voor meer informatie, bezoek www.8×8.com,www.8×8.com/UK of verbind met 8×8 via LinkedIn, Twitter, Google+ en Facebook.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

Contacts

voor 8×8, Inc.
Neha Mirchandani, 669-256-5095
neha.mirchandani@8×8.com
of
S haron Barclay, 617-571-1233
sharon@speakeasystrategies.com

Check out our twitter: @NewsNovumpr