09:48 uur 02-10-2015

Four Points heeft de mijlpaal van het 200e hotel overschreden in wereldwijde dynamische markten

STAMFORD, Conn.–(BUSINESS WIRE)– PUNT 1: Starwood Hotels & Resorts Worldwide, Inc. (NYSE:HOT) heeft vandaag bekendgemaakt dat het met zijn booming merk Four Points de mijlpaal van de opening van zijn 200e hotel wereldwijd heeft overschreden, gestimuleerd door de ongekende vraag naar dynamische internationale bestemmingen. Four Points, met de grootste pijplijn in het Starwood Hotels & Resorts portfolio, is van plan om vóór eind 2015 nog 12 extra hotels wereldwijd te openen – pakweg een hotel per week. Met de recente openingen van  Four Points Istanbul Dudullu (Turkije);  Four Points Seoul, Namsan (Zuid-Korea);  Four Points Bali, Kuta (Indonesië) en  Four Points Moncton (Canada), blijft het merk zijn sterke groei voortzetten en is het nu in 40 landen ter wereld aanwezig.

Dit Smart News-persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: http://www.businesswire.com/news/home/20151002005190/nl/

Four Points by Sheraton Istanbul Dudullu (entry of Four Points brand to Turkey) (Photo: Business Wir ... Four Points by Sheraton Istanbul Dudullu (entry of Four Points brand to Turkey) (Photo: Business Wire)

PUNT 2: “Four Points is er trots op dat het met de opening van deze vier hotels binnen de wereldwijde diverse en dynamische markten de mijlpaal van het 200 e hotel voorbij is gegaan. De explosieve groei van het merk is terug te vinden in de enorme aantrekkingskracht dat het uitoefent op wereldreizigers, waarbij wij ons richten op plekken waar wij ons globale stempel kunnen zetten,” zei Brian McGuinness, Global Brand Leader, Specialty Select Brands bij Starwood. “Four Points is ontwikkeld voor de moderne reiziger van elke dag en blijft onze gasten precies datgene bieden wat hij onderweg nodig heeft. Door de stijgende vraag naar onze winnende formule, presteert het merk beter dan ooit.”

PUNT 3: Alle fans van Four Points, zowel zakenreizigers als vakantiegangers, weten dat zij in alle hotels van het merk in een ontspannen sfeer, consistente en authentieke ervaringen beleven, waar ook ter wereld. De intelligente onafhankelijke reiger die het op prijs stelt snel en gratis wifi te gebruiken in het hele hotel, of die houdt van de iconische Best Brews and BBQ™ van het merk, waar gasten altijd van een lokaal fris biertje en de seizoensgebonden drankjes in BBQ-style kunnen genieten.Four Points is met zijn uitstekende service de plek bij uitstek en een geweldige reiservaring.

PUNT 4: Four Points is op weg om in de komende vijf jaar zijn portfolio van kamers met 60% te vergroten met nieuwe hotels in vrijwel elke strategische hoek ter wereld. Momenteel beschikt het merk over 119 hotels in Noord-Amerika, 44 in Azië en de Stille Oceaan, 21 in Europa, Afrika en het Midden-Oosten en 19 in Zuid-Amerika. Verwacht wordt dat tegen het eind van het jaar de volgende hotels hun deuren zullen openen: Four Points Vadodara (India), Four Points Bellingham Hotel & Conference Center (WA), Four Points Istanbul Batisehir (Turkije), Four Points Phoenix North (AZ), Four Points Midland (TX), Four Points Oran (Algerije), Four Points San Diego – SeaWorld (CA), Four Points Penghu (Taiwan), Four Points Chengdu, Anren, Pujiang Resort (China), Four Points Fargo (ND), Four Points, Barrie (Ontario), en Four Points Cincinnati North (OH).

# # #

Over Four Points
Four Points heeft het reizen opnieuw uitgevonden. Met meer dan 200 hotels in bijna 40 landen, komt Four Points de behoeften van de hedendaagse reiziger tegemoet en biedt het zijn gasten precies wat zij onderweg nodig hebben. Four Points combineert tijdloze stijl en comfort met een authentiek lokaal gevoel en biedt een echte en toegankelijke service, overal ter wereld. Voor meer informatie, ga naar www.fourpoints.com/experience. Stay Connected met Four Points op facebook.com/fourpoints.

Over Starwood Hotels & Resorts Worldwide, Inc
Starwood Hotels & Resorts Worldwide, Inc. is één van ‘s werelds leidende hotel- en vrijetijdsondernemingen met ruim 1.200 complexen in 100 landen en meer dan 180.000 werknemers in zijn eigen en beheerde ondernemingen. Starwood is een volledig geïntegreerde eigenaar, operator en franchisegever van hotels, resorts en verblijven en heeft de volgende internationaal bekende merken onder zijn hoede: St. Regis ®The Luxury Collection ®W ®Westin ®Le Méridien ®Sheraton ®Four Points ® by Sheraton,  Aloft ®element ® en het onlangs geïntroduceerde  Tribute Portfolio™. Het concern beschikt over één van de meest toonaangevende loyaliteitsprogramma’s in de industrie,  Starwood Preferred Guest (SPG ®), waarmee leden punten kunnen verdienen en inwisselen voor verblijf, kamerupgrades en vluchten, zonder black-out data. Starwood heeft onlangs plannen aangekondigd om voor eind 2015 zijn bedrijf Starwood Vacation Ownership Inc., een vooraanstaande aanbieder van vakantiebelevingen van wereldklasse door middel van resorts in villastijl en bevoorrechte toegang tot de merken van Starwood, tot een zelfstandige beursgenoteerde onderneming om te vormen. Voor meer informatie kunt u terecht op www.starwoodhotels.com.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, welke als enige rechtsgeldig is.

Contacts

Global Public Relations, Aloft, Element & Four Points
Ashley Chapman, 212-380-4015
Ashley.Chapman@starwoodhotels.co m
of
THINK PR
Elizabeth Austin, 212-343-3920
eaustin@thinkpublicrelations.com< /a>

Check out our twitter: @NewsNovumpr