Nieuw rapport van Cambridge legt focus op vijf prioriteiten om studenten voor te bereiden op een veranderende wereld
Grotere zelfmanagementvaardigheden bevorderen om studenten te helpen door onzekerheid te navigeren
Vakkennis herschikken om de waarde ervan te vergroten in het tijdperk van AI
Vaardigheden duidelijker aangeven zodat studenten zien dat ze voorbereid zijn op de toekomst
De taalvaardigheid versterken om leerlingen te helpen betekenisvolle relaties op te bouwen
De rol van de school versterken als een plek om doelgerichte verbindingen te smeden
CAMBRIDGE, Engeland–(BUSINESS WIRE)– Een belangrijk nieuw rapport van de International Education-groep van Cambridge University Press & Assessment (Cambridge) geeft een beeld van de mening van bijna 7.000 docenten en studenten in 150 landen. Het biedt een uniek inzicht in hoe studenten het onderwijs van vandaag ervaren en welke vaardigheden en eigenschappen zij belangrijk vinden voor een toekomst die in hoog tempo wordt gevormd door technologische vooruitgang, klimaatdruk en verschuivende mondiale dynamieken.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20250915621698/nl/
Contacts
Dr Karen Birmingham
Hoofd Communicatie
International Education
karen.birmingham@cambridge.org