21:51 uur 08-09-2025

Movado onthult campagne ‘Always in Motion. Since 1881’

Viering van collecties geïnspireerd door de archieven met de Movado-iconen

PARAMUS, N.J.–(BUSINESS WIRE)– Movado (NYSE: MOV) lanceert het tweede hoofdstuk van zijn campagne Always in Motion. Since 1881. De campagne brengt de Movado-iconen weer bij elkaar: Ludacris, Jessica Alba, Christian McCaffrey, Julianne Moore en Tyrese Haliburton, visionairs die het tempo blijven bepalen in de cultuur en in hun vakgebied.

Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: https://www.businesswire.com/news/home/20250908718726/nl/

photographer Stuart Winecoff

photographer Stuart Winecoff

“In ons tweede jaar blijven we onze storytelling verdiepen met het vieren van het erfgoed en het Zwitserse vakmanschap van Movado”, aldus Margot Grinberg, president van Movado. “Voortbouwend op de campagne van vorig jaar blijven we trouw aan ons DNA met een concept dat is geïnspireerd op de betekenis van Movado ‘altijd in beweging’ – in het Esperanto.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

Contacts

ICR, Inc.

Allison Malkin

203-682-8200

Heather Cohen Sugarman

Vicevoorzitter Public Relations

Movado Group

hcohen@movadogroup.com

Check out our twitter: @NewsNovumpr