Algolia herdefinieert online retail van modeartikelen met de volgende generatie van haar Intelligent Fashion Solution
Specifiek ontwikkelde AI-innovaties staan garant voor zeer persoonlijke, stylistisch verzorgde shoppingervaringen voor moderne modeconsumenten
SAN FRANCISCO–(BUSINESS WIRE)– Vandaag onthulde Algolia, het zoekplatform gebaseerd op AI dat door meer dan 18.000 bedrijven wordt gebruikt, een belangrijke evolutie van haar Intelligent Fashion Solution, waarmee robuuste, modegerichte innovatie aan elke laag van online retailervaring wordt toegevoegd. De recentste innovatieve functies — realtime personalisering, AI-score, intelligente groepen, collecties en shoppinggidsen gebaseerd op generatieve AI — zijn ontworpen om in te spelen op de manier waarop mensen modeartikelen kopen: doelbewust, met emotie en individualiteit.
Deze capaciteiten, aangestuurd door Algolia’s grondige expertise op gebied van AI zoekopdrachten en toonaangevende eigen LLM’s (Large Language Models), helpen modemerken om mooie intuïtieve ervaringen te creëren die de kunstzinnigheid weerspiegelen van de producten die zij verkopen.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20250529063085/nl/
Contacts
Audrey Surette
algolia@pancomm.com