Airship onthult Branching en Custom Views, en maakt ongekende flexibiliteit en personalisatie in klantervaringen via meerdere kanalen mogelijk
Merken kunnen met nieuwe Branching en Custom Views zonder code hypergepersonaliseerde, interactieve ervaringen leveren met aanpassingen in real time om meer conversies te genereren en betere gegevens vast te leggen
PORTLAND, Ore.–(BUSINESS WIRE)– In een tijdperk waarin klanten weinig betrokken zijn en naadloze interacties van groot belang, introduceert Airship, het bedrijf voor cross-channel klantervaring, vandaag twee transformatieve mogelijkheden voor zijn Airship Experience Platform: Branching en Custom Views. Hiermee kunnen marketing-, product- en groeiteams generieke, uniforme digitale ervaringen overstijgen en het kostbare tijd- en middelenverlies van het herbouwen van bewezen native content voor nieuwe toepassingen omzeilen.
Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: https://www.businesswire.com/news/home/20250527410970/nl/

Customers abandoning a shopping cart can be greeted on the next app open or website visit with a fully functional shopping cart allowing them to make final selections and complete the purchase without replicating any code using Airship Custom Views.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20250527410970/nl/
Contacts
Mediacontact
Noord-Amerika:
Kali Myrick
Kali Myrick Communications
+1 503-580-4645
kali@kalimyrick.com