American Axle & Manufacturing kiest voor aThingz om de wendbaarheid, voorspelbaarheid en responsiviteit van hun wereldwijde logistieke supply chain te verbeteren
Het DAKSA AI-platform van aThingz zal de volgende generatie digitale logistieke strategie van AAM ondersteunen
SOUTHFIELD, Mich.–(BUSINESS WIRE)– aThingz, een nieuwe generatie leverancier van beheerde Supply Chain as a Service (SCaaS)-oplossingen, kondigt aan dat American Axle & Manufacturing (AAM) het DAKSA AI-platform heeft gekozen ter ondersteuning van zijn digitale transformatiestrategie. De keuze voor het aThingz DAKSA-platform is gebaseerd op het unieke, baanbrekende aanbod van AI-gestuurde microservices, de architectuur, procesinnovatie en het vermogen om AAM de hoogste kwaliteit service en waarde te bieden.
De nieuwe digitale mogelijkheden zullen de zichtbaarheid van het netwerk verbeteren, de uitvoering gedurende de week versterken en procesverbeteringen in alle operationele AAM-segmenten stimuleren.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20250424321417/nl/
Contacts
Contactpersonen voor de media
Mark Cosway
Chief Marketing Officer
(512) 800-9478
mcosway@athingz.com
Christopher M. Son
Vice President, Marketing & Communications
(313) 758-4814
chris.son@aam.com