21:35 uur 30-04-2025

American Axle & Manufacturing kiest voor aThingz om de wendbaarheid, voorspelbaarheid en responsiviteit van hun wereldwijde logistieke supply chain te verbeteren

  Het DAKSA AI-platform van aThingz zal de volgende generatie digitale logistieke strategie van AAM ondersteunen

SOUTHFIELD, Mich.–(BUSINESS WIRE)– aThingz, een nieuwe generatie leverancier van beheerde Supply Chain as a Service (SCaaS)-oplossingen, kondigt aan dat American Axle & Manufacturing (AAM) het DAKSA AI-platform heeft gekozen ter ondersteuning van zijn digitale transformatiestrategie. De keuze voor het aThingz DAKSA-platform is gebaseerd op het unieke, baanbrekende aanbod van AI-gestuurde microservices, de architectuur, procesinnovatie en het vermogen om AAM de hoogste kwaliteit service en waarde te bieden.

De nieuwe digitale mogelijkheden zullen de zichtbaarheid van het netwerk verbeteren, de uitvoering gedurende de week versterken en procesverbeteringen in alle operationele AAM-segmenten stimuleren.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

Contacts

Contactpersonen voor de media
Mark Cosway

Chief Marketing Officer

(512) 800-9478

mcosway@athingz.com

Christopher M. Son

Vice President, Marketing & Communications

(313) 758-4814

chris.son@aam.com

Check out our twitter: @NewsNovumpr