WHOOP kondigt belangrijke wereldwijde uitbreiding aan en benoemt nieuw senior management
Human Performance Company voegt C-Suite Executives toe om de recordgroei en het momentum in nieuwe belangrijke markten en regio’s te ondersteunen
Zet “Gratis proeven” voort, waardoor WHOOP de enige wearable is die “Probeer eerst en koop dan” aanbiedt
BOSTON–(BUSINESS WIRE)– WHOOP, the Human Performance Company, kondigde vandaag aan dat het zich wereldwijd uitbreidt. Het bedrijf levert nu aan 56 mondiale markten en er komen nog meer lanceringen aan. Daarnaast is de WHOOP-app nu beschikbaar in het Italiaans en Spaans (Latijns-Amerika), evenals in het Engels, Frans en Duits. Om de voortdurende groei en het momentum te ondersteunen, heeft WHOOP nieuwe leiders benoemd in de C-suite. Hiermee wil WHOOP zijn missie waarmaken om mensen te helpen bij het bereiken van hun doelen door het leveren van de beste wearable technologie, bruikbare feedback en aanbevelingen op het gebied van herstel, slaap, belasting en gezondheid.
Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: https://www.businesswire.com/news/home/20240429318825/nl/
WHOOP announces significant global expansion, appoints new senior leadership. Continues “Free Trials,” making it the only wearable to offer “Try Before You Buy.” (Photo: Business Wire)
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20240429318825/nl/
Contacts
Taylor Georgeson
Jack Taylor PR
whoop@jacktaylorpr.com