Capillary uitgeroepen tot leider in Loyalty Technology Solutions-rapport door onafhankelijk toponderzoeksbureau
MINNEAPOLIS–(BUSINESS WIRE)– Capillary Technologies, een SaaS-platform voor klantloyaliteit, is uitgeroepen tot leider in het rapport ‘The Forrester WaveTM: Loyalty Technology Solutions, Q1 2023.’ Capillary’s Loyalty+ heeft 5/5 verdiend voor 13 van de 28 criteria die door Forrester zijn beoordeeld.
In het rapport, geschreven door Mary Pilecki en Cole Walsh, staat dat merken blijven investeren in loyaliteitsprogramma’s en loyaliteitstechnologieoplossingen om hen te helpen consumenten – die bezuinigen op uitgaven en op zoek zijn naar meer aanbiedingen als reactie op hogere prijzen – te boeien en te behouden. En volgens de Marketing Survey, 2023 van Forrester: ‘53% van de B2C-besluitvormers op het gebied van marketing is van plan om in 2023 meer uit te geven aan loyaliteitstechnologie, en de economische onzekerheid en grondige doorlichting van marketingbudgetten hebben ervoor gezorgd dat marketeers opnieuw geconcentreerd zijn op de winstgevendheid van hun loyaliteitsstrategieën.’
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20230315005271/nl/
Contacts
Capillary North America
Jeff Patrias
Chief Marketing Officer
(651) 253-7509
jeff.patrias@capillarytech.com