Infobip rapporteert recordcijfers voor Black Friday-interacties nu retailers de verschuiving naar rijkere klantervaringen versnellen
Black Friday-interacties stijgen met 15% op jaarbasis, wat een nieuwe mijlpaal markeert voor het wereldwijde communicatieplatform van Infobip
VODNJAN, Kroatië–(BUSINESS WIRE)– Infobip, het toonaangevende internationale cloudcommunicatieplatform voor klantengagement, stelde een opmerkelijke opleving vast in haar berichtenverkeer voor Black Friday, waarbij het gebruik van RCS (Rich Communication Services) met 277% omhoog schoot op Black Friday 2025 vergeleken met het jaar voordien. Ook e-mail bleef een sterk voorkeurkanaal onder retailers en consumenten, met een indrukwekkende stijging van 241% op jaarbasis, wat aantoont dat promotionele en transactionele communicatie het engagement tijdens shopping-piekmomenten blijven bevorderen.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20251203433774/nl/
Contacts
Marcelo Nahime
marcelo.nahime@infobip.com
Bojana Mandić
bojana.mandic1@infobip.com
