FIS Wereldbeker Skispringen start in Lillehammer met CHiQ als officiële partner
LILLEHAMMER, NOORWEGEN – Media OutReach Newswire – 25 november 2025 – Van 21 tot en met 23 november is de 2025/26 FIS Wereldbeker Skispringen officieel het nieuwe seizoen gestart in Lillehammer, Noorwegen en is de wintersportkalender ingeluid met een adembenemend momentum. Als een van de Officiële Data Partners van FIS was CHiQ samen met het wereldwijde publiek getuige van de spectaculaire opening van het seizoen. Het bedrijf maakte hiervoor gebruik van gevarieerde reclame ter plaatse en een exclusieve showcase van de televisie-uitzending.

Gedurende het seizoen 2025/26 zal CHiQ consistent aanwezig zijn met zijn merk tijdens belangrijke evenementen en daarbij gebruikmaken van een constante zichtbaarheid ter plaatse, regionale merkbekendheid en voortdurende betrokkenheid van het publiek om een betekenisvolle band met kijkers te smeden. Tijdens de openingswedstrijd in Lillehammer, die werd gehouden op de historische Lysgårdsbakken-heuvel van de Olympische Winterspelen van 1994, was het merk CHiQ prominent aanwezig in de atletenzones en de toeschouwerzones, als start van een reis van meerdere maanden door het hart van de wintersportcultuur. Van activiteiten op locatie tot digitale betrokkenheid, CHiQ spreekt een publiek aan dat waarde hecht aan prestaties, precisie en de spanning van competitie.
Skispringen staat wereldwijd al tijden bekend om zijn drama en atletisch vermogen, maar is meer dan alleen een sport; het is een viering van moed, controle en hoogte. Het wereldbekercircuit trekt miljoenen kijkers, vooral in Europa, waar skispringen een diepgewortelde populariteit geniet. CHiQ’s partnerschap met de FIS Wereldbeker Skispringen weerspiegelt de innovatie en ambitie van het bedrijf – waarden die weerspiegeld worden in de atleten die zichzelf lanceren en zwaartekracht en verwachtingen trotseren.
Ook heeft CHiQ de interactieve campagne #BringItHome gelanceerd op internationale socialemediaplatformen. De Instagram-stickerserie “CHiQ Panda Skiing” nodigt wereldwijde gebruikers uit om hun verhalen te delen en mee te doen. Met zijn speelse mechanica en levendige visuals heeft de campagne veel enthousiasme gewekt en diverse vormen van creatieve expressie geïnspireerd. Zo heeft CHiQ zijn aantrekkelijkheid voor een jonger publiek vergroot en heeft het een diepere emotionele weerklank gekregen.
Nu de openingswedstrijd in Lillehammer is afgelopen, gaat de FIS Wereldbeker Skispringen verder met de volgende stops op de mondiale kalender. CHiQ zal het toernooi blijven ondersteunen en zichtbaarheid en momentum geven aan een van de meest iconische wintersportdisciplines. Dit partnerschap markeert een gedeelde toewijding aan innovatie, prestaties en het verbinden met fans wereldwijd.
Over CHiQ
CHiQ is een toonaangevend wereldwijd smart living merk dat zich toelegt op technologische innovatie en gebruikersgericht design. Door het bouwen van geïntegreerde ecosystemen en het aangaan van strategische internationale partnerschappen op het gebied van sport en cultuur, blijft CHiQ zijn wereldwijde aanwezigheid uitbreiden en tegelijkertijd wereldwijd intelligente, verbonden levensstijlen promoten.
Check out our twitter: @NewsNovumpr