15:17 uur 24-11-2025

NIQ neemt deel aan Marketing Partners-programma van TikTok en behaalt Media Mix Modeling Badge

Deze erkenning onderstreept het leiderschap van NIQ in het leveren van geavanceerde analyses en het meten van resultaten in de volledige funnel op TikTok.

NEW YORK–(BUSINESS WIRE)– NIQ, een wereldleider in consumenteninformatie, heeft een partnerbadge verdiend in het onlangs gelanceerde Media Mix Modeling (MMM)-programma van TikTok – een focusgebied binnen het Marketing Partners-programma van TikTok. Het Marketing Partners-programma bestaat uit zorgvuldig geselecteerde externe partners in verschillende categorieën en specialismen die voldoen aan de strenge kwaliteits- en expertisenormen van TikTok. Badges signaleren geavanceerde vaardigheid in media-analyse en garanderen state-of-the-art MMM-meting voor marketeers wereldwijd.

Als MMM Marketing Partner met een badge kan NIQ adverteerders helpen de impact van hun marketingcampagnes in de volledige funnel op TikTok en TikTok Shop te meten, waardoor ze strategieën kunnen optimaliseren op basis van datagedreven inzichten die verder kijken dan de attributie van de laatste klik.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

Contacts

Mediacontact:

media.relations@niq.com

Check out our twitter: @NewsNovumpr