10:00 uur 19-01-2023

Forrester introduceert Customer Obsession Awards ter erkenning van organisaties en leidinggevenden die klanten centraal stellen bij alles wat ze doen

CAMBRIDGE, Massachusetts–(BUSINESS WIRE)– Forrester (Nasdaq: FORR) heeft vandaag de wereldwijde Customer Obsession Awards bekendgemaakt voor twee categorieën: Customer-Obsessed Enterprise en Customer-Obsessed Leadership. Deze prijzen dienen ter erkenning van respectievelijk organisaties en senior executives die klanten centraal stellen bij al hun inspanningen om de groei van hun bedrijf te versnellen, klanten te behouden en een grotere betrokkenheid van medewerkers te faciliteren.

De criteria voor de Customer Obsession Awards van Forrester zijn als volgt:

  • Customer-Obsessed Enterprise. Deze prijs wordt toegekend aan een organisatie die blijk geeft van een scherpe en aanhoudende focus op de klant bij de beslissingen en handelingen van de leiding van het bedrijf, in de strategie op bedrijfs- en functioneel niveau, en in alle dagelijkse activiteiten binnen de onderneming.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

Contacts

Ira Kantor

Forrester Research

ikantor@forrester.com

Check out our twitter: @NewsNovumpr