09:23 uur 02-02-2016

Revlon lanceert CHOOSE LOVE-campagne

NEW YORK–(BUSINESS WIRE)– Revlon, het iconische wereldwijde cosmeticabedrijf, heeft vandaag haar CHOOSE LOVE-campagne onthuld, die de volgende fase inluidt van de LOVE IS ON-missie van het merk. CHOOSE LOVE nodigt vrouwen overal ter wereld uit om in de liefde te geloven, twijfels te laten varen en de kans te grijpen om de liefde te laten gebeuren.

Revlon’s internationale merkambassadeurs zullen de wereldcampagne introduceren door middel van TV-spots waarin zij met hun presentatie een gewaagde zet doen: Olivia Wilde wordt getoond in een eerste aanzet tot flirten; Halle Berry houdt de romantiek levend; en Alejandra Espinoza verklaart haar liefde op het scherm. Dit is de eerste keer dat alle drie de merkambassadeurs samen optreden in een wereldwijde reclamecampagne. De advertenties worden aangevuld door een vergezellende digitale en printcampagne waarin vrouwen inspiratie wordt geboden om Revlon-producten uit te zoeken die het best bij hun passen.

“Bij Revlon zijn we zeer enthousiast om te zien hoe vrouwen overal ter wereld onze missie LOVE IS ON met open armen hebben ontvangen — en wij vinden het heel spannend om nu ook onze volgende grote stap te kunnen onthullen, namelijk de CHOOSE LOVE-campagne,” zei Lorenzo Delpani, CEO van Revlon. “Wij geloven dat door mensen te inspireren om voor de liefde te kiezen, wij met deze CHOOSE LOVE-campagne een globale beweging kunnen opstarten rondom het positieve van de liefde.”

Door middel van CHOOSE LOVE vraagt Revlon vrouwen proactief te zijn in het kiezen en beleven van de liefde. Het doel is vrouwen in staat te stellen de oneindige mogelijkheden van de liefde in te zien, zodat zij elke dag meer gedurfd de kansen hiertoe zullen grijpen.

Kom bij de CHOOSE LOVE-beweging

Vanaf vandaag nodigt Revlon vrouwen overal ter wereld uit om te laten zien hoe zij CHOOSE LOVE, voor de liefde kiezen door foto’s op internet te zetten waarin zij in de lucht kusjes geven en iemand taggen om dit ‘door te geven’ met behulp van de nieuwe #CHOOSELOVE hashtag. Een select aantal consumenten kan zich zelf ook zien op de website van Revlon en/of op de sociale pagina’s.

CHOOSE LOVE-televisiespots zullen vanaf vandaag op de globale markten in de lucht gaan, en grafische advertenties zullen in de boeken van februari, zowel op internet als in de winkel verschijnen.

Grijp je kans. #CHOOSELOVE

Voor meer informatie over Revlon LOVE IS ON en CHOOSE LOVE, kunt u terecht op: www.revlon.com, YouTube, Facebook, Twitter en Instagram @Revlon.

Over Revlon:

Revlon is een wereldwijd cosmeticabedrijf dat zich bezighoudt met cosmetica, haarverf, haarverzorging en haarbehandelingen, schoonheidsproducten, verzorgingsproducten voor mannen, deodorantproducten, parfums, huidverzorging, en andere make-up-producten. Het bedrijf opereert in drie segmenten, de consumentenafdeling (“Consumer”), de professionele afdeling (“Professional”) en Overig. CEO Lorenzo Delpani heeft als visie van Revlon tot een puur en innovatief topcosmeticabedrijf ter wereld te maken met een productenaanbod waarbij de consument zich aantrekkelijk en mooi voelt. Revlon gelooft dat zij door haar internationale merknaam, reputatie, productkwaliteit, O&O, vernieuwing en marketingervaring, toonaangevende merken voor consumenten- en professionelen wereldwijd heeft kunnen creëren. Revlon’s globale merkportefeuille voor het consumentensegment omvat Revlon® kleurcosmetica, Almay® kleurcosmetica, SinfulColors® kleurcosmetica, Pure Ice® kleurcosmetica, Revlon ColorSilk® haarkleur, Revlon® Beauty Tools, Charlie® parfums, en Mitchum® anti-perspirant deodorants. Revlon’s globale merkportefeuille voor het professionele segment omvat: Revlon Professional®, CND®, waaronder CND’s Shellac® merk 14+ dagnagellak en Vinylux® weeknagellak, en American Crew® verzorgingsproducten voor mannen. Voor informatie over de huidige producten en promoties kunt u terecht op www.revlon.com,www.almay.com, www.mitchum.com, www.revlonprofessional.com, www.americancrew.com en www.cnd.com.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, welke als enige rechtsgeldig is.

Contacts

Pers:
Victoria Ashley, 212-527-4137
Head of Global Public Relations, Revlon
Victoria.Ashley@revlon.com
ofAndrea Halpern, 212-598-4400 x 129
Senior Vice President, Lippe Taylor
Ahalpern@lippetaylor.com

Check out our twitter: @NewsNovumpr